31 Januari 2013

thank you sayang :')

hai korang :) siapa yang sudi baca entry faten harini , thanks sangat2 luangkan masa korang :) hee , btw kan . faten nak story pasal dia :') tapi dia tak tahu yang faten buat entry kali ni pasal dia . hurmm , dia ni kan . terlampau baik bagi faten , faten sayang dia . tapi faten suka cari pasal ngan dia , sakitkan dia , sakitkan hati dia . hurmm , bila faten pikirkan balik . dia dah banyak bekorban untuk faten . apa yang faten nak , semuanya dia tunaikan . hurmm , tapi faten tak hargai dia . pagi tadi faten pergi klinik ngan dia , dia bawak faten naik moto . act , malam tadi faten gaduh . hurmmm , first dia call faten pagi time pukul 7 . masa tu faten tak bangun lagi . selalunya bila dia bangun awal dia akan tidur balik . pastu bila faten terjaga pukul 9 . faten msg dia kat mana , dia terus ajak faten pergi klinik . hurmmm pastu pagi tu dia amek faten . kitorang sepatah haram tak bercakap . hurmm faten pergi klinik sebab mata faten sakit . dia carring gila :( sumpah tak tipu :( hurmmm , time daftar nama kat sana time tu faten buat don't know je . dia yang susah payah bagi i/c , bayar semua . hurmm , bila nama dah kena panggil dia tunggu je faten sampai habis check mata tu baru dia duduk . hurmm , bila faten pikir balik tak patut faten buat kat dia macam tu . sampai kat atas moto baru faten semua tu , faten pelok dia tak lepas :( hurmmmm , sumpah sayang dia . faten tak sangka dapat bf sebaik dia . faten marah ke apa ke dia still boleh tahan ngan perangai faten :') thank you so much sayang :( aku tahu aku ego , aku akan berubah . tapi bukan sekarang b :( hummm , aku nak makan kau belikan . aku sakit kau belikan aku ubat , aku sakit teruk kau hantakan aku ke klinik . tapi bila kau suruh aku , aku susah nak buat . hurmm , aku mintak maaf dari start kita kenal sampai sekarang b . aku minta maaf :( aku sayang kau doh . terima kasih untuk segala2nya sayang :') loveyousomuch ! 





terima kasih kerana sudi baca blog faten :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...